Heda 8/5 2010

Idag har jag tävlat i heda:)
det gick jätte bra han går som tåget och tycker det är superkul att tävla. det är mycket bättre nu när det är ute också;) Jag tävlade i Mountain Hors ponny cup idag i L:B, det är en stilhoppningstävling och man får jätte fina priser om man kommer placerad. det här var andra deltävlingen och jag kom 1.a i D-ponny förra gången med. Nu blir det att satsa på distriksfinalen som går i Norrköping om ca:3 veckor och om jag blir placerad i L:B där går jag till innomhus SM, det är inte riktigt klart var SM går en. men får hoppas att jag kommer med!!<33

L:C : 0 fel men ingen placering.

L:B : 0 fel och 2.a i tiden, 1.a i Mountain hors ponny cup.

(OBS: bilden är ej från tävlingen, den är tagen i ÅRK.)


Kommentarer
Postat av: moachristensen(L)värendspål

hur gick det sen? Gick du vidare till sm?:))

2010-09-19 @ 20:36:05
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0